خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس

ساخت وبلاگ

هر نوع رنگ مویی نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای است. در این میان هایلایت مو به دلیل شرایط خاصش نیازمند مراقبت بیشتری خواهد بود. همچنین این موضوع در مورد موهای روشن که نیاز به آبرسانی بیشتری دارند، مهم‌تر است. در این مقاله وب‌سایت سالن آرایش و زیبایی آنیس، نکاتی را درباره مراقبت از هایلایت مو با شما در میان می‌گذاریم. اگر می‌خواهید موهای شما تا نوبت بعدی که برای رنگ کردن مو به آرایشگاه می‌روید درخشش و زیبایی خود را حفظ کند؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مراقبت‌های روزانه از هایلایت مو

بعضی مراقبت‌ها از هایلایت مو کار روزانه شما هستند. در این میان مهم‌ترین عامل نیاز موهای هایلایت شده به رطوبت است. موهای مرطوب و هیدراته شده توانایی بیشتری در مراقبت از خود در برابر شکستگی، خشکی، مو خوره و شوره سر دارند. پس در اولین قدم باید محصولات مراقبت از مویی را انتخاب کنید که وظیفه آبرسانی به موهای شما و پوست سر را به بهترین نحو انجام دهند. ویتامینه کردن مو نیز یکی از کارهایی است که به شکل ساده و با استفاده از مواد تقویت‌کننده مو می‌تواند عاملی برای حفظ شادابی و سلامت هایلایت مو شود. در نهایت نیز نکته همیشگی فراموش نشود که بهتر است هر روز موها را با شامپو نشویید و هنگام شستشو از آب داغ استفاده نکنید.

ویتامینه کردن مو

مراقبت‌های هفتگی از هایلایت مو

همراه با مراقبت‌های روزانه گفته شده، استفاده از روش‌های مراقبتی هفتگی که بیشتر جنبه درمانی و مکمل دارند؛ می‌تواند در حفظ کیفیت موهای شما و بهبود آنها موثر باشد. یک راه عالی برای انجام این مراقبت‌ها، بازیابی پروتئین‌های از دست رفته در فولیکول موهای ضعیف شده است. برای این کار در نظر گرفتن ماسک موی پروتئینه مناسب و استفاده منظم هفتگی از آن بسیار موثر است. این درمان‌های هفتگی باعث افزایش مقاومت موی شما در برابر شکستگی، نازک شدن، ریزش و محافطت از زیبایی هایلایت مو می‌شود. ماسک‌های موی زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. بهترین نوع آنها نیز ماسک‌هایی است که عمل هیدراته کردن مو را نیز انجام دهند.

برنامه دیگری که در مراقبت‌های هفتگی از هایلایت مو می‌توانید داشته باشید؛ استفاده از ماسک‌های تونینگ مو است. این ماسک‌ها به زنده شدن و بهبود رنگ مو کمک می‌کنند؛ و با هر بار استفاده از آنها انگار به تازگی موهای خود را رنگ کرده‌اید.

نکات بیشتر درباره مراقبت از هایلایت مو

برای انجام هایلایت باید موی خود را رنگ‌بری کنید. این کار باعث باز شدن کوتیکول مو می‌شود. باز شدن کوتیکول مو می‌تواند منجر به ورود آلودگی، ذرات معلق و… به مو شود. پس بهتر است در چند روز ابتدایی انجام هایلایت مو از محیط‌های آلوده دوری کنید. همچنین موهای خود را با شاپوهای معمولی نشویید. همچنین در طول دورانی که موهای شما رنگ شده است؛ بهتر است هنگام شنا و برای جلوگیری از اثر کلر بر رنگ موی‌تان، از کلاه شنا استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه اشعه مضر UV را فراموش نکنید. قرار گرفتن ساعات طولانی در نور مستقیم خوردشید، علاوه بر ضرر برای پوست و موی شما، به راحتی می‌تواند کیفیت و درخشندگی هایلایت مو را از بین ببرد. در مورد پوست البته همه افراد با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب، مشکل را تا حدود زیادی حل می‌کنند. اما برای مبارزه با آفتابی که با اکسید کردن رنگ موی شما آن را کدر و کم‌رنگ می‌کند، کمی مشکل‌تر است. استفاده از کلاه، سایه‌بان و دقت در قرار نگرفتن طولانی مدت در آفتاب، از جمله راهکارهایی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

نظر شما درباره مراقبت از هایلایت مو چیست؟ امیدوارم از این نوشته استفاده کرده باشید و تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت: 3:40