خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس

ساخت وبلاگ

هایلایت مو روشی جالب و محبوب برای رنگ کردن مو است. در این نوشته وب‌سایت سالن آرایش و زیبایی آنیس می‌خواهیم شما را با انواع هایلایت مو آشنا کنیم. برای این کار بهتر است پیش از هرچیز توضیحی مختصر درباره هایلایت مو بدهیم.

هایلایت مو همانطور که گفتیم روشی برای رنگ کردن مو است. در این روش آرایشگر بخش‌هایی از مو را جدا کرده و به نسبت زمینه مو یا رنگ اصلی مو، روشن‌تر می‌کند. در عمل این بخش‌ها باید مقدار موی بسیاری کمتری از موی زمینه را شامل شود. همچنین یکی از ویژگی‌های اساسی هایلایت مو، همانطور که از نامش پیداست، ایجاد سایه‌روشن میان بخش‌های روشن و تیره مو است؛ که زیبایی و جلوه خاصی بو مو می‌بخشد.

فراموش نکنید که در هایلایت مو تفاوت بخش تیره و روشن کمتر از مش کردن مو است؛ و به اصطلاح تفاوت تا سه شماره را در حیطه هایلایت مو در نظر می‌گیرند. البته روش عملی برای انجام هایلایت و مش تقریبا یکسان است. اما هایلایت مو دارای انواع مختلفی است که با همان تکنیک، سایه‌روشن‌های متنوعی روی مو ایجاد می‌کنند.

ویتامینه کردن مو

لولایت

لولایت ایجاد همان سایه‌روشن‌ها روی مو است. با این تفاوت که در این روش دقیقا برعکس هایلایت عمل کرده و زمینه روشن‌تر با بخش‌های کوچک تیره‌تر تقسیم‌بندی می‌شود. لولایت بیشتر مناسب زنانی است که به صورت پیشفرص موهای روشن دارند؛ اما اگر شما با موی تیره بخواهید این مدل رنگ مو را تجربه کنید؛ ابتدا باید با کمک دکلره کردن مو، زمینه موهای خود را روشن نمایید. دقت داشته باشید که دکلره کردن مو می‌تواند موجب کاهش کیفیت موهای شما شود؛ پس در صورت انجام این کار اقدامات مراقبتی از مو، از جمله ویتامینه کردن مو را فراموش نکنید.

مووی لایت

این تکنیک یکی از روش‌های محبوب و مد روز است. استفاده از رنگ‌های فانتزی متنوع مثل سبز، قرمز، آبی و بنفش برای ایجاد هایلایت‌های فانتزی در بخشی از بالای مو، ویژگی اساسی مووی لایت است. طبیعتا خانم‌های جوان علاقه بسیار بیشتری به این روش دارند. فراموش نکنید که در این روش به طور معمول از رنگ‌های فانتزی و شامپو استفاده می‌شود. در نتیجه عمر این روش طولانی نیست. در این زمینه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم روش بالیاژ مو را امتحان کنید.

سان لایت

سان لایت دو ویژگی اساسی دارد. اول اینکه هر دو سطح مو دارای رنگ روشن هستند. ویژگی دوم نیز این است که معمولا بخش بالای سر و موها، رنگ روشن‌تر را به خود اختصاص می‌دهند.

در نظر گرفتن نکات زیر باعث داشتن هایلایت بهتر می‌شود:

  • قبل از رنگ کردن مو، سر خود را بشویید.
  • اگر قصد کوتاه کردن موهای‌تان را دارید؛ این کار را قبل از هایلایت انجام دهید.
  • رنگی مناسب و معمول برای هایلایت خود انتخاب کنید تا سریع دل‌زده نشوید.
  • قبل از هایلایت از محصولات مراقبت از مو استفاده نکنید.
  • رنگ پوست صورت‌تان را برای انتخاب میزان روشن بودن هایلایت، در نظر بگیرید.

در نهایت بهتر است بدانید که تنها یک آرایشگر خوب و با تجربه می‌تواند با انتخاب درست چارچوب برای موهای شما، ایجاد تفاوت در عمق و حجم هایلایت، یک دست کردن تن نهایی هایلایت، اجتناب از روشن کردن بیش از حد مو و در آخر انتخاب رنگ مناسب و مراقبت از سلامت موها در هنگام هایلایت، نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد. امیدواریم از خواندن این نوشته لذت برده باشید. اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه هایلایت کردن مو دارید؛ خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید. متخصصان ما در سالن آرایش و زیبایی آنیس آماده ارائه انواع خدمات آرایش و زیبایی به شما عزیزان هستند.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 12:03

آیا شما هم عاشق موهای صاف و یکدست هستید؟ اگر بله تنها راه ممکن استفاده از اتوی مو است. اتوی مو به آسانی موهای مجعد و حالت‌دار شما را صاف می‌کند. استفاده از این وسیله سخت نیست و به نسبت زمانی که می‌گذارید؛ نتیجه نهایی واقعا جالب است. اما فارغ از این موارد اتوی مو نیز مانند سشوار و وسائل مشابه، می‌تواند به موی شما آسیب بزند. استفاده از اتوی مو باید به روش درست باشد؛ و همچنین استفاده از آن با افراط همراه نشود. در این نوشته وب‌سایت سالن آرایش و زیبایی آنیس، نکاتی را برای استفاده بهتر و امن‌تر از اتوی مو مطرح می‌کنیم.

آماده سازی موها قبل از اتو کردن مو

قبل از اینکه بخواهید موهای‌تان را با اتوی مو صاف کنید؛ بهتر است نکاتی را در مورد آن در نظر بگیرید. اولین نکته در این زمینه نیز بهداشت و تمیزی مو است. پس هیچ وقت موهای کثیف و چرب خود را اتو نکشید. این کار باعث آسیب دیدن موها می‌شود. همچنین موهای کثیف سخت‌تر حالت گرفته و پس از صاف کردن سریع‌تر به حالت قبل باز می‌گردد. پس بهتر است ابتدا موهای خود را شسته و کاملا خشک کرده، سپس از اتوی مو استفاده کنید.

نکته نهایی در این مورد اینکه اگر می‌خواهید به طور منظم موهای خود را با اتوی مو صاف کنید؛ بهتر است از شامپوهای مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده استفاده کنید. این کار باعث هیدراته و ویتامینه کردن مو می‌شود؛ و میزان آثار منفی اتوی مو را کاهش می‌دهد.

ویتامینه کردن مو

انتخاب اتوی موی مناسب

در نگاه اول همه آنها یک کار ساده را انجام می‌دهند؛ اما واقعیت آن است که اگر به حفظ سلامت موهای خود علاقمند هستید باید در انتخاب اتوی مو دقت کافی داشته باشید. یک اتوی موی مناسب دارای سه ویژگی اساسی است. در درجه اول سنگ اتو باید از جنس سرامیکی باشد. در درجه دوم باید به طور کاملا موازی دو لبه اتوی مو روی هم مماس شود و فاصله و برآمدگی بین آن نباشد. موضوع مهم دیگر داشتن درجه‌بندی برای ایجاد گرما است. این درجه‌بندی هرچقدر که دقیق‌تر کار کند؛ حفظ سلامت موها ممکن‌تر می‌شود. در واقع به کمک درجه‌بندی شما می‌توانید با کمترین درجه حرارت ممکن که موهای شما صاف می‌شود؛ اقدام به انجام کار کنید.

در این زمینه دقت به برند محصول نیز می‌تواند موثر باشد. طبیعتا برندهای معتبرتر، محصولات بهتری ارائه می‌دهند. همچنین فراموش نکنید که پهنای ایده‌آل برای اتوی مو بین 1 تا 1.5 اینچ است؛ و اتوهایی که دارای 2 صفحه یا بیشتر هستند، بهترین انواع صاف‌کننده مو برای تمام بخش‌های مو هستند.

نحوه استفاده از اتوی مو در خانه

در اینجا یک راهنمای ساده و گام به گام برای شما آماده کرده‌ایم:

  • برای موهای خود یک شامپوی مناسب تهیه کنید. همچنین موها را پس از شستشو خشک کنید. هنگامی که موهای ضخیم و نرم دارید، از نرم‌کننده و شامپو استفاده کنید. برای موهای نازک، بهتر است از شامپوهای ملایم‌تر به همراه مرطوب‌کننده استفاده کنید. هنگام خشک کردن مو، آن را از ریشه خشک کنید. در پایان موهای خود را به خوبی شانه کنید؛ و موهای غیر قابل کنترل را جدا کنید. این اولین گام برای صاف کردن مو است.
  • گام بعدی این است که یک اسپری محافظ یا سرم مو را اعمال کنید. این مرحله را جدی بگیرید؛ و از اسپری‌های ارزان قیمت استفاده نکنید. در نهایت بهتر است تا جای ممکن از چرب شدن ریشه مو با سرم مو اجتناب کنید. هرچند در طول انجام اتوی مو، این کار تقریبا غیر ممکن است.
  • در این مرحله مو را به لایه‌ها، رشته‌ها و بخش‌های مساوی تقسیم کنید. این کار شما را قادر می‌سازد که روی هر قسمت از مو به اندازه مورد نیاز تمرکز کنید.
  • بنا بر طول موهای خود، دمای مناسب را برای اتوی مو انتخاب کنید.
  • یک اینچ از ریشه را رها کنید؛ و از بالای آن شروع به صاف کردن کنید.
  • اتوی مو را در یک حرکت پایدار و با سرعت مناسب (نه کم نه زیاد) در طول موها حرکت دهید. نگذارید که از موهای شما بوی داغی و سوختگی به شمام برسد.
  • خود را در آینه مشاهده کنید و از مدل موهای جدید لذت ببرید.
خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 20:05

بسیاری از ما روز خود را با یک لیوان اسپرسو آغاز می‌کنیم؛ و عطر قهوه موجب هوشیار شدن و افزایش انرژی محیط می‌شود. رنگ موی اسپرسو نیز می‌تواند همین کارکرد را برای چهره شما داشته باشد؛ و چهره شما را به طور کلی دگرگون کند. پس اگر قصد رفتن به سالن زیبایی برای رنگ کردن موهای خود را دارید؛ پیش از رفتن نگاهی به رنگ موی اسپرسو بیندازید. این رنگ می‌تواند یک انتخاب عالی و متفاوت برای شما باشد.

بالیاژ مو

 

آنچه شما باید قبل از رنگ کردن مو با رنگ موی اسپرسو بدانید

بر خلاف رنگ موهای رنگین کمانی یا روش‌هایی مثل بالیاژ مو یا هایلایت مو، انتخاب رنگ موی اسپرسو باید کاری نسبتا آسان باشد. در حالی که رنگ‌های غیرطبیعی نیازمند کمی کار برای رسیدن به آن هستند؛ ایجاد رنگ موی اسپرسو، با توجه به اینکه هیچ نوردهی و سایه‌سازی خاصی لازم ندارد، پیچیده نیست. البته این کار در مورد موهای تیره کمی خاص‌تر است. اگرچه موهای تیره این ویژگی را دارد که از هماهنگی بهتری با رنگ موی اسپرسو برخوردار است؛ و هنگام رشد ریشه مو نمود کمتری دارد. پس در انتخاب رنگ موی اسپرسو معمولا دست شما باز است؛ و می‌توانید طیف مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

مراقبت از موی اسپرسویی

درباره این موضوع بارها قبلا گفته‌ایم و باز هم می‌گویم که موهای رنگ شده، بخصوص موهایی که روی رنگ قبلی رنگ شده‌اند؛ نیاز به سطح خاصی از تعهد و مراقبت دارد تا بتوانیم آن را در وضعیت سلامت و زیبا نگه داریم. در اینجا به طور خلاصه 4 نکته را درباره مراقبت از موی رنگ شده با رنگ موی اسپرسو مطرح می‌کنم:

    1. از یک شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. همچنین استفاده از یک ماسک مو به جای نرم‌کننده مو، یک الی دو مرتبه در هفته، می‌تواند در حفظ نرمی و لطافت موهای شما بسیار موثر باشد.
    2. دوش با آب داغ ممکن است احساس خوبی داشته باشد؛ اما این دقیقا چیزی است که برای موهای شما مضر است. دماهای فوق العاده گرم می‌تواند به موهای شما آسیب بزند و روغن‌های ضروری آن را بگیرد.
    3. استفاده از اتوی مو و سشوار ممنوع نیست؛ ولی تا جای ممکن مدت زمان استفاده از آن را کاهش دهید.
    4. سعی کنید موهای خود را در هوای طبیعی و با یک حوله نرم خشک کنید. اگر هدف شما از سشوار کشیدن فقط خشک کردن مو است؛ از این کار اجتناب کنید.

آیا رنگ موی اسپرسو برای من مناسب است

رنگ موی اسپرسو دارای طیف رنگ متنوعی است و می تواند به خوبی با اکثر صورت ها و رنگ پوست ها هماهنگ شود. از سویی این رنگ می تواند تنوع زیادی بعد زا مدت ها استفاده کردن از رنگ موهای روشن ایجاد کند. پس باید گفت رنگ موی اسپرسو برای گروه وسیعی انتخاب خوبی است.

البته چهره هایی که پوستی سبزه یا زرد رنگ دارند؛ بیشترین بهره را می توانند از این رنگ ببرند. رنگ موی اسپرسو چهره این افراد را شاداب تر و روشن تر نشان می دهد. همچنین افراد با پوست صورت روشن برای ایجاد چهره ای شرغی می توانند از این رنگ مو استفاده کنند.

آیا رنگ موی اسپرسو برای هایلایت مناسب است

همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. اما به طور معمول هایلایت‌های طلایی یک انتخاب رایج و محبوب برای رنگ موی اسپرسو هستند. اما اگر می‌خواهید هایلایت خاص‌تری داشته باشید، رنگ قرمز را نیز روی آن امتحان کنید. همچنین اگر رنگ موی اسپرسو که انتخاب کرده‌اید روشن‌ترین طیف آن است؛ می‌توانید از هایلایت طلایی تیره نیز روی آن استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله سالن زیبایی آنیس استفاده کرده باشید. در صورت نیاز به انجام هرگونه خدمات آرایش و زیبایی، می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت: 18:40

آنچه پیش از کوتاهی و پیرایش مو باید بدانید موضوع این مقاله وب‌سایت سالن آرایش و زیبایی آنیس است. کوتاه کردن و پیرایش مو یکی از سخت‌ترین کارها برای زنان جوان است. مدت زمانی که طول می‌کشد تا موها دوباره رشد کنند؛ یکی از علل اصلی این نگرانی است. در نتیجه برای انجام این کار باید تمام جوانب را سنجید. این نکات کمک می‌کند تا نتیجه حاصل از پیرایش مو موجب افزایش رضایت شما از نتیجه نهایی کار شود.

ویتامینه کردن مو

سه قانون مهم پیرایش مو

نزد یک طراح مدل مو بروید

به زبان ساده‌تر بهتر است نزد آرایشگری بروید که تجربه خوبی در طراحی و انتخاب مدل موی مناسب دارد. ممکن است این روزها مدل موهای متنوعی مد شده باشد. اما اینکه یک مدل موی خاص با رنگ پوست و استخوان‌بندی و شکل صورت شما هماهنگ است یا خیر را بهتر است یک طراح مدل مو تشخیص دهد. مثلا اگر موهای شما فر یا مجعد است؛ امکان استفاده از بسیاری مدل‌های موی بسیار کوتاه را نخواهید داشت. پس در این زمینه اگرچه سلیقه شما مهم است؛ ولی باید به دور از هیجانات کاذب به دنبال مدلی متناسب با چهره خودتان باشید. در نهایت البته سلیقه خود را نیز دخیل کنید؛ و مطمئن شوید که آرایشگر شما کاملا درک کرده است که انتظار نهایی شما از پیرایش مو چیست.

ریزه‌کاری‌های پیرایش مو را فراموش نکنید

پیرایش مو بیش از هرچیز به ریزه‌کاری‌های آن وابسته است. دقت در انجام کار و پرداختن به جزئیات، هنر یک آرایشگر ماهر است. در این زمینه فراموش نکنید که موی بلند را می‌توان کوتاه کرد؛ اما برعکس آن امکان پذیر نیست. در نتیجه اگر با اطمینان کامل مطمئن نیستید که می‌خواهید چقدر موهای‌تان را کوتاه کنید؛ همیشه مقداری کمتر از آنچه در ذهن دارید را کوتاه نمایید.

راحتی و سلامت مو را در نظر بگیرید

بسیاری از زنان جوان که مدل موی کوتاه را انتخاب می‌کنند بعد از مدتی از مدل دادن روزانه به آن خسته می‌شوند. فراموش نکنید که هیچ چیز مهم تر از راحتی شما نیست. پس اگر حوصله اینکه روزانه چندین دقیقه را به شانه کردن و مدل دادن به موهای خود بگذرانید؛ مدل پرایش مویی را انتخاب کنید که همیشه شما را مرتب و زیبا نشان دهد؛ و شکل دادن به آن سخت نباشد. این موضوع برای موهای خیلی بلند نیز صادق است.

همچنین مسئله سلامت موها پر اهمیت‌تر از مدل موی انتخابی است. جنس موی شما ممکن است به گونه‌ای باشد که در صورت انتخاب مدل موی کوتاه، نیازمند استفاده روزانه از سشوار یا اتوی مو شوید. در این شرایط سلامت موها به خطر می‌افتد. پس بهتر است مدل مویی را برای خود در نظر بگیرید که به سلامت موی شما آسیب نزند. در غیر این صورت باید توجه بیشتری به سلامت موهای خود داشته باشید؛ و با انجام روش‌هایی مثل ویتامینه کردن مو و استفاده از روغن‌های مختلف، در حفظ سلامت موهای خود کوشا باشید.

چند توصیه ضروری دیگر

  • پیش از رفتن به سالن زیبایی چند گزینه مد نظر داشته باشید. این کار کمک می‌کند تا در صورتی که یکی از انتخاب‌های شما به توصیه آرایشگر، مناسب نبود؛ بتوانید مدل بعدی را پیشنهاد دهید.
  • نیازی نیست قبل از پیرایش مو به حمام بروید؛ چراکه پس از انجام پیرایش مو حمام کردن امری ضروری به نظر می‌رسد. البته اگر موهای‌تان خیلی کثیف است رعایت بهداشت پیش از رفتن به آرایشگاه ضروری است.
  • گردن یکی از اعضای بدن است که بیشترین تاثیر را از کوتاه شدن مو می‌گیرد. اگر با باز بودن فضای اطراف گردن مشکل دارید موهای کوتاه شما را اذیت خواهد کرد. پس به حسی که نسبت به گردن خود دارید فکر کنید.
  • شخصا اقدام به کوتاه کردن مو نکنید. شاید تصور شود کوتاه کردن چند سانتی‌متر از انتهای موهایی بلند کاری ساده باشد؛ اما با اطمینان زیادی به شما می‌گویم که نتیجه نهایی قطعا رضایت‌بخش نیست. پس بهتر است این کار را به یک سالن زیبایی معتبر و یا آرایشگر ماهر و با تجربه بسپارید.
خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 0:32

ویتامینه کردن مو

موهای چرب ظاهر مناسبی ندارند. آنها از ریشه دارای حالتی چرب و کثیف هستند. همچنین حجم موهای چرب کمتر از حالت معمول به نظر می‌رسد. از طرفی متاسفانه افرادی که دارای موهای نازک و کم پشت هستند؛ به نسبت افرادی که دارای موهای ضخیم و پرپشت هستند، اغلب بیشتر دچار چربی مو می‌شوند. البته در این میان بعضی افراد مانند داشتن پوست چرب و روغنی، به موهای چرب نیز علاقه دارند. موهای چرب معمولا ریشه ژنتیکی دارد؛ اما عادات مراقبت از مو نیز می‌تواند در تعدیل میزان چربی مو موثر باشد. رعایت این نکات مراقبت از مو، کمک می‌کند تا موهای شما سالم‌تر و ملایم‌تر باشند.

 

علت موهای چرب چیست؟

هر فولیکول مو حاوی غددی به نام سباسه است؛ که یک روغن طبیعی به نام سبوم تولید می‌کند. این ماده برای مرطوب کردن پوست سر و مو مورد نیاز است. اما وقتی غدد سباسه بیش از حد نیاز چربی پوست تولید می‌کنند؛ نتیجه آن موهای چرب می‌شود.
علل تولید بیش از حد سبوم:

  • ژنتیک
  • نوسانات و اختلالات هورمونی
  • رطوبت
  • رژیم غذایی

با تغییر روال مراقبت از مو، اکثر افراد می‌توانند موهای چرب خود را درمان کنند. برای آشنایی با چگونگی انجام این کار، با ادامه این مقاله وب‌سایت سالن زیبایی آنیس همراه ما باشید.

شستشوی کمتر مو

برعکس تصور عموم مردم، شستشوی زیاد مو اغلب می‌تواند باعث چرب شدن بیشتر مو شود. مصرف روزانه شامپو روغن طبیعی مو را پاک می‌کند؛ و باعث می‌شود پوست سر برای جبران این مسئله به تولید بیش از حد روغن روی آورد. می‌دانیم که این نکته خیلی قابل درک نیست. اما اگر شما شستشوی موهای خود را به دو تا سه بار در هفته کاهش دهید؛ پس از مدتی چربی موهای شما کمتر خواهد شد.

انتخاب شامپوی مناسب

شامپوی مناسب می‌تواند مهم‌ترین عامل در کنترل سطح روغن موهای چرب باشد. هنگام خرید شامپو به برچسب شامپو برای موهای چرب دقت کنید. این شامپوها معمولا ملایم‌تر هستند؛ و بدون آسیب به مو، چربی‌های اضافه را از سطح مو پاک می‌کنند. همچنین بعضی از این شامپوها خاصیت ویتامینه کردن مو را نیز دارند. ویتامینه کردن مو کمک می‌کند پاک کردن مداوم چربی‌های مو، به آنها آسیب نزند.

استفاده از نرم‌کننده برای موهای چرب

اگر موهای شما آنقدر چرب است که احساس سنگینی می‌کنید؛ نرم‌کننده مو می‌تواند در بهبود این وضعیت به شما کمک کند. نرم‌کننده‌های مو می‌توانند به آبرسانی موهای شما و حفظ رطوبت آن کمک کنند.

تغییر روال شستشو

در این زمینه اطمینان حاصل کنید که قبل از خارج شدن از دوش، همیشه موهای‌تان را با آب سرد بشویید. آب سرد کمک می‌کند تا کوتیکول مو مهر و موم شود؛ در حالی که آب گرم غدد چربی را برای ترشح بیشتر تحریک می‌کند.

پاک کردن پوست سر

پوست سر بخشی است که شستشوی آن در زیر انبوه موها مورد غفلت واقع می‌شود. سعی کنید هر چند وقت یکبار پوست سر خود را به شکل ویزه بشویید. برای این کار ماساژ آهسته پوست سر و شستشوی آن با یک شامپوی ملایم توصیه می‌شود.

پاک کردن پرس مو

آخرین باری که برس موی خود را تمیز کردید کی بود؟ برس مو نیز همزمان با موهای شما می‌تواند چرب و آلوده شود. پس بهتر است با یک پاک‌کننده مناسب در فواصل زمانی مناسب، برس موی خود را از آلودگی‌ها و چربی‌های احتمالی پاک کنید. بیشتر برس‌های مو با شامپوهای معمولی و آب گرم به راحتی قابل شستشو هستند.

امیدوارم از این مقاله وب‌سایت سالن زیبایی آنیس لذت برده باشید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت: 16:50

هر نوع رنگ مویی نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای است. در این میان هایلایت مو به دلیل شرایط خاصش نیازمند مراقبت بیشتری خواهد بود. همچنین این موضوع در مورد موهای روشن که نیاز به آبرسانی بیشتری دارند، مهم‌تر است. در این مقاله وب‌سایت سالن آرایش و زیبایی آنیس، نکاتی را درباره مراقبت از هایلایت مو با شما در میان می‌گذاریم. اگر می‌خواهید موهای شما تا نوبت بعدی که برای رنگ کردن مو به آرایشگاه می‌روید درخشش و زیبایی خود را حفظ کند؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مراقبت‌های روزانه از هایلایت مو

بعضی مراقبت‌ها از هایلایت مو کار روزانه شما هستند. در این میان مهم‌ترین عامل نیاز موهای هایلایت شده به رطوبت است. موهای مرطوب و هیدراته شده توانایی بیشتری در مراقبت از خود در برابر شکستگی، خشکی، مو خوره و شوره سر دارند. پس در اولین قدم باید محصولات مراقبت از مویی را انتخاب کنید که وظیفه آبرسانی به موهای شما و پوست سر را به بهترین نحو انجام دهند. ویتامینه کردن مو نیز یکی از کارهایی است که به شکل ساده و با استفاده از مواد تقویت‌کننده مو می‌تواند عاملی برای حفظ شادابی و سلامت هایلایت مو شود. در نهایت نیز نکته همیشگی فراموش نشود که بهتر است هر روز موها را با شامپو نشویید و هنگام شستشو از آب داغ استفاده نکنید.

ویتامینه کردن مو

مراقبت‌های هفتگی از هایلایت مو

همراه با مراقبت‌های روزانه گفته شده، استفاده از روش‌های مراقبتی هفتگی که بیشتر جنبه درمانی و مکمل دارند؛ می‌تواند در حفظ کیفیت موهای شما و بهبود آنها موثر باشد. یک راه عالی برای انجام این مراقبت‌ها، بازیابی پروتئین‌های از دست رفته در فولیکول موهای ضعیف شده است. برای این کار در نظر گرفتن ماسک موی پروتئینه مناسب و استفاده منظم هفتگی از آن بسیار موثر است. این درمان‌های هفتگی باعث افزایش مقاومت موی شما در برابر شکستگی، نازک شدن، ریزش و محافطت از زیبایی هایلایت مو می‌شود. ماسک‌های موی زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. بهترین نوع آنها نیز ماسک‌هایی است که عمل هیدراته کردن مو را نیز انجام دهند.

برنامه دیگری که در مراقبت‌های هفتگی از هایلایت مو می‌توانید داشته باشید؛ استفاده از ماسک‌های تونینگ مو است. این ماسک‌ها به زنده شدن و بهبود رنگ مو کمک می‌کنند؛ و با هر بار استفاده از آنها انگار به تازگی موهای خود را رنگ کرده‌اید.

نکات بیشتر درباره مراقبت از هایلایت مو

برای انجام هایلایت باید موی خود را رنگ‌بری کنید. این کار باعث باز شدن کوتیکول مو می‌شود. باز شدن کوتیکول مو می‌تواند منجر به ورود آلودگی، ذرات معلق و… به مو شود. پس بهتر است در چند روز ابتدایی انجام هایلایت مو از محیط‌های آلوده دوری کنید. همچنین موهای خود را با شاپوهای معمولی نشویید. همچنین در طول دورانی که موهای شما رنگ شده است؛ بهتر است هنگام شنا و برای جلوگیری از اثر کلر بر رنگ موی‌تان، از کلاه شنا استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه اشعه مضر UV را فراموش نکنید. قرار گرفتن ساعات طولانی در نور مستقیم خوردشید، علاوه بر ضرر برای پوست و موی شما، به راحتی می‌تواند کیفیت و درخشندگی هایلایت مو را از بین ببرد. در مورد پوست البته همه افراد با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب، مشکل را تا حدود زیادی حل می‌کنند. اما برای مبارزه با آفتابی که با اکسید کردن رنگ موی شما آن را کدر و کم‌رنگ می‌کند، کمی مشکل‌تر است. استفاده از کلاه، سایه‌بان و دقت در قرار نگرفتن طولانی مدت در آفتاب، از جمله راهکارهایی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

نظر شما درباره مراقبت از هایلایت مو چیست؟ امیدوارم از این نوشته استفاده کرده باشید و تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت: 3:40

بسیاری از چیزهایی که ما دوست داریم در مورد فصل پاییز وجود دارد: ژاکت، غذاهای پاییزی و البته فرصتی برای تغییر مدل و رنگ موها همزمان با تغییر رنگ‌ها در طبیعت. بازگشت به آب و هوای سردتر، بسیاری از زنان را به دنبال رنگ موی مناسب پاییز روانه سالن‌های زیبایی می‌کند. اما با وجود این همه انتخاب متنوع، شما چطور تصمیم می‌گیرید که کدام رنگ مو برای شما مناسب است؟ ما در این مطلب سالن آرایش و زیبایی آنیس توصیه‌هایی برای انتخاب بهترین رنگ موی مناسب پاییز در سال 2018 را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

ویتامینه کردن مو

نگاهی به 6 رنگ موی مناسب پاییز

قرمز مسی

انتخاب رنگ موی قرمز مسی یک انتخاب جسورانه است که به بهترین شکل ممکن با پوست‌هایی با تن گرم هماهنگ می‌شود. تنها مشکل رنگ موی قرمز مسی انجام درست کار توسط آرایشگری ماهر است. این رنگ حساسیت خاصی دارد و اگر درست اجرا نشود؛ ممکن است به رنگ دلخواه و مدنظر خود نرسید. همچنین برای انجام این رنگ باید صبورتر باشید چون مراحل انجام و شستشوی مو در آن طولانی‌تر است.

شاه بلوط قهوه ای

این رنگ موی قهوه‌ای نیز دارای زیرسیستم‌های مسی است. این رنگ مو به دلیل آنکه تن مایل به قرمز دارد، در تمام تن‌های پوستی دلپذیر و جذاب است. این مدل رنگ مو پیچیدگی خاصی ندارد و برای نزدیک‌تر شدن آن به سلیقه و رنگ پوست خود، می‌توانید میزان تیرگی و روشنی آن را کم و زیاد کنید.

بلوند یخی

بلوند پلاتینه همچنان رنگ موی محبوب بسیاری از طراحان مد جهان است. این رنگ می تواند چهره‌ای بسیار جذاب و هماهنگ با فصل پاییز برای شما ایجاد کند. اما مراقب باشید زیرا دکلره کردن مو می‌تواند بسیار مضر باشد. به خصوص برای موهای خشک و یا نازک، انجام خودسرانه این کار توصیه نمی‌شود. پس بهتر است این کار را به یک آرایشگاه ماهر بسپارید؛ تا با کمترین آسیب به موها، آن را برای شما اجرا کند. همچنین برای جلوگیری از بروز آسیب بعد از دکلره کردن مو، از مکمل‌های مو برای ویتامینه کردن مو استفاده کنید؛ و موهای خود را فقط با شامپوی مخصوص موهای رنگ شده بشویید.

آمبره ظریف مو

آمبره مو همچنان یک ترند محبوب در رنگ موی امسال است. اما به‌روز رسانی این روند در سال 2018 بسیار شگفت‌آورتر از گذشته است. این خبر خوبی برای افرادی با پوست سبزه طبیعی است که فقط به دنبال کمی تغییر در رنگ موی مناسب پاییز هستند. در این روش بخش پایینی موها دکلره شده و رنگ روشن‌تری از بخش بالایی دارد. این تکنیک قطعا تکنیک بالیاژ مو را برای شما یادآوری می‌کند. در این زمینه هم بهتر است از آرایشگر خود بخواهید شدت روشنی رنگ مناسب موی شما را انتخاب کند.

بلوند عسلی

اگر موهای شما در حال حاضر بلوند است. با عسلی کردن آن می‌توانید مقداری حس گرما به موهای خود ببخشید. برای این کار باید از آرایشگر خود بخواهید لولایت های رنگ موی عسلی را به موهای شما اضافه کند.

شکلاتی تیره

این رنگ را می‌توان طبیعی‌ترین رنگ موی مناسب پاییز نامید. قهوه‌ای تیره به هر تن رنگی پوستی می‌آید؛ و به خوبی با طبیعت پاییزی هماهنگ است. نکته مثبت دیگر این رنگ آن است که نیازمند مراقت و نگهداری پیچیده‌ای نیست.
امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. ما در سالن آرایش و زیبایی آنیس آماده ارائه انواع خدمات رنگ مو به شما عزیزان هستیم.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 110 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 22:40

موهای قرمز، مسی، صورتی و... از زیباترین و چشم نوازترین رنگ‌ها برای موی سر هستند. اما همه آنها یک مشکل اساسی دارند؛ و آن اینکه در اثر شستشو راحت‌تر از سایر رنگ ها از کدر شده، تغییر رنگ داده و یا به طور کلی از بین می روند. اما ناامید نشوید مراقبت از موهای قرمز رنگ نیز دارای روش‌های خاصی است که به حفظ کیفیت اولیه رنگ موی شما کمک می‌کند. در این مقاله سالن آرایش و زیبایی آنیس به هفت نکته مراقبت از موهای قرمز می‌پردازیم.

بالیاژ مو

موارد نگهداری و مراقبت  از موهای قرمز

از شوینده‌های موی ویژه استفاده کنید

همیشه شامپوها، نرم‌کننده‌ها و صاف‌کننده‌هایی که مختص موهای رنگ شده تولید می‌شوند را انتخاب کنید. این محصولات معمولا بدون سولفات و پارابن ساخته می‌شوند. سولفات و پارابن می‌توانند رنگ موی شما را کدر کرده و رنگ قرمز آن را کمرنگ کنند. پس مصرف شامپوی مناسب الوین قدم برای مراقبت از موهای قرمز است.

استفاده از شامپو را تعدیل کنید

رنگ مو به خصوص رنگ‌های فانتزی و جیغ در اثر شستشوی زیاد، حتی با آب کدر می‌شود. پس بهتر است مواردی را در این زمینه رعایت کنید. از جمله مدت زمان دوش گرفتن را کاهش دهید. همچنین با فشار زیاد اقدام به شستشوی موها نکنید. در بعضی مواقع هم می‌توانید بجای شستشوی مو با آب، از شامپوی خشک استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین راه‌کارها در این زمینه متوقف کردن شستشوی مو با آب داغ است. آب داغ علاوه بر آسیب به رنگ موی شما، به مو و پوست شما هم آسیب می‌زند. آب را تا جایی گرم کنید که دمای مطبوع شستشو باشد.

سلامت مو را فراموش نکنید

بر کسی پوشیده نیست که موهای سالم، رنگ را بهتر جذب می‌کنند. این مسئله بخصوص در مورد رنگ موی قرمز بیشتر است.

پس بهـتر است در روزهــای قبل از رنگ کردن مـو، هــایــلایــت یا بالیاژ مو اقدام به مرطوب کردن موی خود با کرم مرطوب‌کننده نمایید. همچنین این کار را یک بار در هفته پس از رنگ کردن مو نیز ادامه دهید. توجه کنید که تا جای ممکن از مرطوب‌کننده‌های طبیعی مو استفاده کنید؛ چراکه مرطوب‌کننده‌های شیمیایی ممکن است دارای موادی باشند که با رنگ موی شما در تضاد است.

به ریشه‌های مو رسیدگی کنید

استفاده از رنگ مو روی موهایی که قبلا رنگ شده می‌تواند فشار زیادی به ریشه مو وارد کند؛ و حتی در صورت انجام نادرست کار موجب ریزش مو شود.. همچنین این موضوع باعث می‌شود که رنگ جدید کیفیت و تغییرات لازم را ایجاد نکند. تقویت ریشه مو در این شرایط می‌تواند اثرات این مسئله را کاهش دهد.

بازسازی منظم رنگ

به علت ماهیت رنگدانه‌های قرمز، موهای سرخ مایل به قرمز رنگ بیش از حد معمول دچار کاهش کیفیت می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید برای همیشه کیفیت رنگ موی شما بالا باشد؛ باید هر چند وقت یکبار در حد تازه سازی موها، رنگ خود را تجدید کنید.

پوشیدن کلاه

خورشید یکی دیگر از مجرمان جدی در مورد پریدن و کدر شدن رنگ موی قرمز است. پس سعی کنید بیشتر در سایه بمانید؛ و خود را در معرض اشعه‌های مضر UV قرار ندهید. کلاه آفتاب‌گیر یک راهکار عالی برای مراقبت از موهای قرمز رنگ شده در زیر نور مستقیم خورشید است.

مراقبت هنگام شنا

کلر موجود در آب استخر می‌تواند رنگ موی شما را از بین ببرد. پس اگر اهل استفاده مداوم از استخر هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم کلاه شنا را فراموش نکنید.

پیشنهاد شما برای مراقبت از موهای قرمز رنگ شده چیست؟ تجربه شما در استفاده از رنگ های فانتزی چگونه بوده است؟ خوشحال می‌شویم نظرات شما را درباره این موضوع بدانیم.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 137 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 3:48

وقتی درباره انتخاب رنگ موی هماهنگ با پوست صحبت می‌کنیم؛ دو مورد اساسی را باید در نظر بگیریم. اول تشخیص درست رنگ و تن پوست و دوم انتخاب رنگی که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. در واقع از آنجا که موهای شما دقیقا در مجاورت پوست صورت شما قرار دارد؛ طبیعتا انتخاب یک رنگ موی هماهنگ با پوست می‌تواند به شدت بر زیبایی شما موثر باشد؛ و حتی چند سال سن شما را جوان‌تر نشان دهد. این در حالی است که یک رنگ موی نامناسب به راحتی می‌تواند ترکیب زیبای چهره شما را بهم بریزد؛ و باعث پیرتر نشان دادن شما شود. سالن آرایش و زیباییی آنیس برای انتخاب بهترین رنگ موی هماهنگ با پوست شما اینجاست.

بالیاژ مو

شناسایی تن پوست شما

یک راه ساده برای تشخیص تن رنگی پوست، نگاه کردن به رنگ پوست مچ دست است. اگر روی مچ دست و بالاتر از آن رگ‌های آبی و بنفش می‌بینید؛ این به این معناست که تن پوست شما سرد است. اما اگر رگ‌های شما بیشتر به رنگ سبز است؛ پوست شما دارای تن گرم است. و در نهایت اگر هر دو این موارد را می‌بینید یا احساس می‌کنید بین این دو قرار دارید؛ تن رنگ پو.ست شما خنثی است.

اگر هنوز هم احساس می‌کنید به دقت تن پوست خود را تشخییص نداده‌اید، ترفند زیر را امتحان کنید:
یک گوشواره یا گردنبند نقره (یا هر زیورآلات نقره دیگر) را روی پوست خود قرار دهید. همین کار را با یک تکه طلا نیز انجام دهید. به طور معمول تن رنگ سرد در کنار نقره شفاف‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. در حالی که تن رنگ گرم هماهنگی بهتری با طلا دارد.

پیدا کردن رنگ موی هماهنگ با پوست

حالا که تن رنگی پوست خود را مشخص کرده‌اید؛ می‌توانید انتخاب بهتری برای رنگ موی خود داشته باشید. آرایشگران برجسته در این زمینه یک توضیح کوتاه دارند. آنها می‌گویند بهترین رنگ، رنگی است که مخالف تن پوست شما باشد.

رنگ موی مناسب برای تن سرد پوست

با یک نگاه منصفانه، برای تن رنگ پوست سردتر (مثل صورتی، آبی یا قرمز سرد) شما باید برای به حداقل رساندن سردی چهره، از رنگ‌های گرم استفاده کنید؛ تا تن صورتی رنگ پوست خود را برطرف کرده و چهره خود را تعدیل کنید. بنابراین رنگ‌های قرمز گرم، طلایی و قهوه‌ای خنثی، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

رنگ مو برای تن پوست تیره و تن گرم

داشتن تصور درستی از رنگ پوست، به شما کمک می‌کند انتخاب درستی داشته باشید. اگر نمی‌خواهید جذابیت و زیبایی چهره شما در اثر رنگ موی انتخابی کم‌رنگ شود؛ بهتر است برای پوست‌های تیره و گرم به سراغ رنگ موهایی با تن سرد بروید. به عنوان مثال اگر پوست شما دارای رنگی گرم و طلایی است؛ رنگ‌های مسی، ماهگونی و موارد مشابه احتمالا زیبایی چهره شما را مخفی خواهد کرد. در مقابل استفاده رنگ‌های خنک‌تر مثل قرمز سرد، قهوه‌ای یخی، زیتونی و سایر رنگ‌های با تن سرد، می‌تواند به افزایش زیبایی شما کمک کند. در نهایت انتخاب یک رنگ موی هماهنگ با پوست شما اگرچه ساده به نظر می رسد؛ اما به تجربه و با آزمودن رنگ‌های مختلف به دست می‌آید. همچنین روش‌هایی مثل هایلات و بالیاژ مو نیز ممکن است بتواند تعادل مناسبی در صورت شما برقرار کند. ما در سالن آرایش و زیبایی آنیس تجربه خوبی در زمینه انتخاب و اجرای رنگ مو و انواع آن داریم. پس در صورت احساس نیاز به مشاوره و…، می‌توانید روی ما حساب کنید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت: 21:06

اگر بگویم هندوانه برای پوست و موی شما مفید است؛ حتما تصور می‌کنید که قصد نوشتن مقاله‌ای تبلیغاتی را دارم. اما واقعیت این است که هندوانه یکی از مفیدترین میوه‌ها برای حفظ سلامت پوست و موی شما است. اگر هنوز هم درباره این مسئله دچار شبهه هستید؛ با این مقاله سالن آرایش و زیبایی آنیس همراه ما باشید.

هندوانه میوه‌ای جهانی است که به طور معمول گوشت خوردنی آن سرخ رنگ و پوسته آن سبز است. البته نسخه‌هایی از هندوانه دارای گوشت زرد، نارنجی و حتی سفید نیز وجود دارد. هندوانه‌ها به طور معمول در بیشتر ماه‌های سال در دسترس هستند؛ و از آنجایی که قیمتی نسبتا مناسب دارند، می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های شما، بخصوص در فصل‌های گرم سال باشند. به یاد داشته باشید که تنها 6 درصد حجم یک هندوانه را مواد قندی تشکیل می‌دهد؛ و حدود 92 درصد آن از آب تشکیل شده است. در نتیجه این میوه، برای هیدراته کردن بدن در طول فصل گرم تابستان بسیار مفید است.

7 ویژگی مفید هندوانه برای پوست و مو

ویتامینه کردن مو

1. هندوانه باعث افزایش رشد مو می‌شود

وجود آرژنین (یک اسید آمینه) در بدن ما ضروری است؛ و به افزایش گردش خون در پوست سر کمک می‌کند. هندوانه به طور طبیعی حاوی مقدار زیادی سیترولین است؛ که سطح آرژنین را در بدن افزایش می دهد. در نتیجه برای رشد مو بسیار مفید است.

2. هندوانه در جلوگیری از ریزش مو موثر است

هندوانه غنی از ویتامین C است. این ویتامین به بدن شما کمک می‌کند جذب آهن بهتری داشته باشد. در نهایت این ویژگی باعث می‌شود که آهن به اندازه کافی در گلبول‌های قرمز شما باشد تا بتوانید اکسیژن را به فولیکول‌های موی خود انتقال دهید؛ و موهای سالم داشته باشید. همچنین کلاژن ماده‌ای است که برای رشد موهای سالم به آن نیاز دارید؛ و هندوانه در فرآیند تشکیل کلاژن بسیار موثر است.

3) روغن دانه هندوانه برای مرطوب کردن مو مفید است

روغن دانه هندوانه یکی از مناسب‌ترین روغن‌های مرطوب‌کننده است که می‌تواند در حفظ رطوبت موها بسیار موثر باشد. پس استفاده از روغن دانه هندوانه برای پوست و موی شما، بخصوص موهای شما بسیار مفید است.

4. هیدراته کردن پوست با هندوانه

خشک شدن پوست می‌تواند سطح پوست شما را خشن و زشت کند. همچنین خشکی پوست می‌تواند آغازگر سایر مشکلات پوستی باشد. مصرف هندوانه کمک می‌کند پوست و موی شما و همینطور به طور کلی بدن شما به طور کامل هیدراته باقی بماند.

5. استفاده از هندوانه به عنوان تونر پوست

از دیگر مزایای هندوانه برای پوست کم کردن حجم بافت‌های پوست است. در واقع این ویژگی کمک می‌کند که هندوانه به عنوان یک تونر طبیعی عمل کند؛ و کیفیت پوست شما را افزایش دهد.

6. جلوگیری از پیری پوست

ششمین مزیت هندوانه برای پوست شما، کاهش سرعت فرایند پیری پوست است. حتما می‌دانید که با افزایش سن، پوست بدن به مرور نازک‌تر می‌شود و در طول زمان سلول‌های پوستی آسیب های‌مختلفی را تجربه می‌کنند. پوست‌های پیر توانایی کمتری در بهبود آسیب‌های خود دارند؛ و رادیکال‌های آزاد نیز در بغرنج‌تر شدن این شرایط موثر هستند.

اما هندوانه پر از آنتی اکسیدان‌هایی مانند لیکوپن و همچنین ویتامین C و A است؛ که به کاهش این رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. در نتیجه می‌تواند سرعت فرایند پیری پوست را کند کند. همچنین مصرف ویتامین A باعث رشد سلول‌های کلاژن و الاستین شده؛ که باعث می‌شود پوست شما جوان‌تر و نرم‌تر باقی بماند.

7. جلوگیری از تولید چربی روی پوست

آخرین مزیت هندوانه برای پوست جلوگیری از تولید چربی روی پوست است. غدد سباسه روغن‌هایی را ترشح می‌کنند که می‌تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شده و کیفیت پوست را کاهش دهد. مصرف هندوانه که غنی از ویتامین A است؛ باعث کاهش میزان ترشح چربی از غدد سباسه می‌شود. همچنین اعتقاد بر این است که هندوانه به علت این ویژگی‌ها می‌تواند به درمان آکنه کمک کند.

برای درمان موهای اسیب دیده خود با مراجعه به سالن زیبایی آنیس می توانید از خدمات حرفه ای ویتامینه کردن مو  با مواد کاملا گیاهی استفاده کنید.

خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس...
ما را در سایت خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد annis بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت: 15:27